Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Ιούλιος, 2017

Η Μεγάλη Ύφεση (Great Depression 1929-1933)

Εικόνα
Το βίντεο αυτό ρίχνει φως τόσο στις αιτίες όσο και στις συνέπειες της μεγαλύτερης οικονομικής κρίσης του 20ού αιώνα που ονομάστηκε από τους οικονομολόγους ως The Great Depression και αποτελεί σημείο αναφοράς σε όλα τα δοκίμια Μακροοικονομίας. Το ΑΕΠ των ΗΠΑ μειώθηκε κατά 30% ενώ η ανεργία στο ζενίθ της κρίσης έφτασε στο 25% .Το δε 1933 το 40% των εργατών στην μεταποίηση ήταν άνεργοι. Η σημερινή οικονομική κρίση που ξεκίνησε από τον οργασμό κερδοσκοπίας πάνω στα αμερικάνικα ενυπόθηκα στεγαστικά δάνεια (subprime loans) που πυροδότησε ένα παγκόσμιο ντόμινο με την κατάρρευση της μεγάλης αμερικανικής τράπεζας Lehman Brothers, εικάζεται ότι ξεπέρασε την κρίση του 1929. Όσον αφορά την πατρίδα μας την Ελλάδα , έχουμε χάσει σωρευτικά το 30% του ΑΕΠ μας από το 2009 και εντεύθεν και η ανεργία στο πικ της κρίσης έφτασε το 27%. Η σημερινή αποκλιμάκωση της ανεργίας στο 21,7% (με στοιχεία του Απριλίου 2017) οφείλεται κυρίως στη μετανάστευση περί των 400.000 νέων στο εξωτερικό για ένα καλύτερο

Η Ιδεολογική Υπόσταση του Ευρωπαϊκού Τέρατος

Εικόνα
Το περίφημο "ευρωπαϊκό οικοδόμημα" προβάλλεται από τις δύο εναλλακτικές μορφές του οικονομισμού και του υλισμού (Κεφαλαιοκρατία-Κομμουνισμός) ως ένας αποτετελεσμένος μηχανισμός, μικρών ελλείψεων και αδυναμιών, λειτουργών ως αέναος τροφοδότης και διανεμητής του ευρωπαϊκού σωρευμένου πλούτου, ανάγοντας έτσι το όλο σύγχρονο πρόβλημα (και την ψευδό-σύγκρουση των δύο εναλλακτικών) σε μία εκφυλισμένη μορφή παραδικαιοσύνης (κοινωνική δικαιοσύνη), της οποίας οι όροι και ωφελούμενοι εκπροσωπούνται από τις δύο παρατάξεις*· στην πραγματικότητα, το τέρας της ευρωπαϊκής ενώσεως, αποτελεί πολλά περισσότερα από απλό σύστημα κοινωνικό-οικονομικής διαχείρισης και ορθολογικής διανομής χρήματος.  Η ιδεολογική του επένδυση αποδεικνύει την εγγύτητα του προς τον χώρο που συμβατικά καλείται "Δεξιά", εξ ου και αυτός λυσσωδώς διεκδικεί την πατρότητα και την ιδιοκτησία της μεγαμηχανής της ευρωπαϊκής ένωσης, αλλά και την αντεθνική του στοχοθεσία, που οδηγεί την άλλη παράταξη, την

Εθνικισμός και Σύγχρονη Ζωή (του Ernst Jünger)

Εικόνα
Η εποχή μας στερείται κάθε μορφής: ολάκερη η ζωή είναι έτοιμη να μεταμορφωθεί σε μια δραστήρια δύναμη και ως εκ τούτου για αυτό δεν ενδιαφέρεται για σύμβολα. Όμως, κατά έναν περίεργο τρόπο έχουμε υιοθετήσει ένα τελετουργικό το οποίο έχει βαθιά συμβολική σημασία. Οι ρυθμοί της ζωής μας γίνονται ολοένα και πιο γρήγοροι κάθε λεπτό που περνά και αν κάποιος μπορεί να ομιλεί περί ελευθερίας δεν μιλά παρά μόνο για το είδος της ελευθερίας του μαθητευόμενου μάγου. Η καθημερινή μας εμπειρία δεν αφήνει απλά καθόλου χώρο για την πίστη στην ελευθερία της βούλησης. Λίγος χώρος μένει επίσης για τον συλλογισμό – ολόκληρες αργίες στο ημερολόγιο της μοίρας, περνούν η μία μετά την άλλη και λίγοι προσέχουν τα γεγονότα και τις μακριές συνέπειες τους, που θα καθορίσουν σημαντικά τις ζωές των μέλλουσων γενεών.  Όπως και να έχει, η ανάγκη για τον συλλογισμό, πάνω στο νόημα της ύπαρξης είναι γνωστή. Τι άλλο, πέρα από αυτή την ανάγκη, μπορεί να εξηγήσει το γεγονός πως στην στιγμή του θριάμβου οι ά

Το Kόκκινο Χάπι (ντοκιμαντέρ του 2016 για τα αντιφεμινιστικά κινήματα των ανδρών)

Εικόνα
Το κόκκινο χάπι (The red pill) είναι ένα ντοκιμαντέρ της μίσανδρης εκφυλισμένης σάπιας φεμινίστριας Cassie Jaye (Cassandra Patricia Nelson). H Cassie είναι ηθοποιός και παραγωγός ταινιών , κυρίως ντοκιμαντέρ, ηλικίας 30 ετών. Αφού συμμετείχε σε ταινίες κυρίως ως κομπάρσος , στα 21 της μόλις χρόνια δημιούργησε μαζί με τη μητέρα της , Nena Jaye, τη δική της κινηματογραφική εταιρία( οικογενειακή επιχείρηση για να τα τσεπώνουν από τους φεμινιστές και το κυρίαρχο ρεύμα της εποχής) και ξεκίνησε τα ντοκιμαντέρ , το πρώτο που την έκανε διάσημη είναι το «Daddy i do» του 2010. Αφού συμμετείχε σε ταινίες τρόμου όπου έπαιζε το ρόλο της ξανθιάς που πάντα την κατασπάραζε το τέρας ή την κατακρεουργούσε ο κατά συρροή δολοφόνος, αποφάσισε να πατάξει αυτό τον «σεξισμό» που απορρέει από την «πατριαρχική» κοινωνία », η οποία καταπιέζει ανελέητα τη Δυτική γυναίκα και αν είναι δε ξανθιά την υποβιβάζει στον μισογυνικό ρόλο της «κλασικής χαζής ξανθιάς». Πρώτα βέβαια η μίσανδρη τσούλα Cassie υπέστη μια

Οι «Ινστρούχτορες» της Νέας Εποχής

Εικόνα
Τα παρακάτω αποσπάσματα είναι από το βιβλίο "Νέα Εποχή": Εξέλιξη ή Χειραγώγηση και το οποίο αποτελεί προιόν πολυετούς έρευνας,αναλύοντας με διεισδυτικότητα τις διαβρωτικές επιπτώσεις του "Οράματος" της Νέας Εποχής στην δομή της προσωπικότητας του σύγχρονου ανθρώπου.Τα συγκεκριμένα αποσπάσματα είναι από το Κεφάλαιο 2 του βιβλίου αυτού όπου επικεντρώνεται στην δράση της "νέας τηλεόρασης",όπου σύμφωνα με την συγγραφέα, αυτή είναι που πρωτοστατεί στον αόρατο πόλεμο που διεξάγει ο Νέος Διαφωτισμός,κατά της "παλαίας" σκέψης. Καταστολή του Ψυχοπνευματικού Ανοσοποιητικού Ευνουχίζουν ανώδυνα κάθε βάσιμη αντίδραση και κάθε προσπάθεια άμυνας και αυτοπροστασίας,παρουσιάζοντας τον Χριστιανισμό ως μια άνευ όρων υποχώρηση έναντι κάθε αξίωσης,πρόκλησης ή προσβολής,προβάλλοντας μια ψευδο-χριστιανική εκβιαστική αγαπολογία του τύπου: «Ο Χριστός είναι αγάπη, άρα όποιος αντιδρά στις κοινωνικές,οικονομικές,εθνικές,ηθικές,πολιτιστικές,θρησ