Goody’s «ΕΒΓΑΙΝΕΣ;» .Εκφυλισμένη νεοταξική διαφήμιση






Μετά την κατάπτυστη πρώτη διαφήμιση με τίτλο «έμπαινες» συνεχίζεται ο εκφυλισμός με το δεύτερο σποτάκι με τίτλο «έβγαινες». Οι εκφυλισμένες καμπάνιες marketing management των ανωνύμων εταιριών όπως η Τζάμπο και η Γκούντις στο πνεύμα της εποχής . Το εταιρικό τμήμα μάρκετινγκ & πωλήσεις είτε δημιουργεί ή συμβάλλει στην ανάπτυξη ενός life style της εκάστοτε εποχής ή απλώς αποτυπώνει με έξυπνο τρόπο μια υπάρχουσα κατάσταση .Ο σκοπός της εταιρικής διαφήμισης είναι να επικοινωνήσει στον δυνητικό πελάτη τις ιδιότητες του προϊόντος, τα διαφοροποιημένα τεχνικά του χαρακτηριστικά και τις ανθρώπινες ανάγκες που ικανοποιεί , την τιμή, τα σημεία πώλησης όπου ο πελάτης θα βρει να αγοράσει ή να δοκιμάσει το προϊόν, το brandname της εταιρίας ,κάποιο «πράσινο τηλέφωνο» επικοινωνίας με το customer relationship management, την αποστολή της εταιρίας (mission) και το εταιρικό όραμα (vision). Αν η εταιρία και το brandname είναι ήδη γνωστά στο ευρύ καταναλωτικό κοινό, τότε η διαφήμιση αποσκοπεί στο να δώσει την αίσθηση ότι η εταιρία είναι πρωτοπόρος και leader στην αγορά. Σε μια φιλελεύθερη κοινωνία όπου η οικονομία δεν είναι το μέσον επίτευξης μεγαλεπήβολων σκοπών αλλά αυτοσκοπός , οι εταιρίες που λογίζονται ως «μεγιστοποιητές κέρδους» είναι ελεύθερες να δρουν κατά το δοκούν.Δηλαδή σε καθεστώς πλήρους ασυδοσίας. Καθημερινά η ελληνική νεολαία γίνεται αποδέκτης χιλιάδων εμπορικών εταιρικών μηνυμάτων, στους δρόμους, στα ΜΜΕ, στα ΜΜΜ, στα κινητά τους τηλέφωνα κτλ. Δείτε πόσα εκφυλισμένα μηνύματα περνάει στη νεολαία το κατάπτυστο σποτάκι του ταχυφαγείου (fast food) Goody`s: Ομοφυλοφιλία, παιδεραστία, φυλετικές επιμειξίες και πολυπολιτισμός, χυδαία χρήση της αργκό.Ο απόλυτος εκφυλισμός και πλύση εγκεφάλου της νεολαίας στο βωμό του εταιρικού κέρδους και της μεγιστοποίησης της τιμής της μετοχής. Σε ένα Εθνικό-Κράτος, βασική αρχή μιας ισορροπημένης κοινωνίας και μιας αρρενωπής νεολαίας είναι η αρχή της λογοκρισίας. Τέτοια εκφυλισμένα σποτάκια που αναφέρονται σε υπανθρώπους και μαζανθρώπους θα λογοκρίνονται αφετηριακά .Τα junk food restaurants θα απαγορεύονται ή θα εξαναγκάζονται να εστιάζουν περισσότερο στην ποιότητα και την διαφοροποίηση παρά στη χαμηλή τιμή και την ηγεσία κόστους .Η στρατηγική διαφοροποίησης για επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος θα εξαναγκάζεται να εξουδετερώνει όλα τα εκφυλισμένα πολιτισμικά δυτικά στοιχεία .Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες δεν είναι απλώς οικονομικά αγαθά που ικανοποιούν ανθρώπινες ανάγκες αλλά και φορείς/οχήματα πολιτισμού . Το Εθνικό-κράτος θα καθορίζει αυστηρά με ειδική νομοθεσία το πλαίσιο δράσης των ιδιωτικών εταιριών , ελληνικών και ξένων, ώστε αυτό να είναι συμβατό με τους σκοπούς της Εθνικής Κοινωνίας. Ο φιλελευθερισμός σας σκυλοβρωμάει παρακμή , ασυδοσία και Δύση. Πέτρα στην πέτρα δεν θα μείνει από τον κόσμο σας και από το κράτος σας εκφυλισμένοι μαζάνθρωποι, ανθέλληνες!!!!Στο φιλελευθερισμό σας αντιτάσσουμε απύθμενο μίσος εθνικό. Κράτος Εθνικό για να σώσουμε τα παιδιά μας από τους έκφυλους δυτικολιγούρηδες.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το μισελληνικό κίνημα MGTOW (Men Going Their Own Way=οι άνδρες διαβαίνουν το δρόμο τους)

Γιατί προπηλάκισαν τον ανθέλληνα Μπουτάρη;